E-ügyfélszolgálat
Intézze ügyeit online, bárhonnan, bármikor!
Képernyő átméretezés történt. A további megfelelő működéshez fontos az oldal frissítése. Kérjük, töltse újra/frissítse az oldalt a fenti gombbal, vagy a Ctrl + F5 billentyűkombinációval.
Tisztelt Felhasználóink!
Társaságunk működési területén is zajlik az országos, kétévente ismétlődő felmérés a víziközmű-szolgáltatással kapcsolatban.
A felhasználói elégedettség felmérést egy független közvélemény-kutató szervezet, a Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet Kft. kérdezőbiztosai végzik, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal előírásainak megfelelően.
A felmérés az alábbi településeket érinti:
A kérdezőbiztosok felkeresik felhasználóinkat a felsorolt településeken, hogy (országosan egységes, előírt kérdőívvel) felmérjék a víziközmű-szolgáltatás megítélését: többek között a szolgáltatás minőségével, a leolvasással, számlázással, üzemzavarok elhárításával kapcsolatos fogyasztói véleményekre kíváncsiak.
A kérdezőbiztosok a Szocio-Gráf Piac- és Közvélemény-kutató Intézet Kft.-től kapott Megbízólevéllel rendelkeznek, ezzel tudják igazolni, hogy tevékenységüket a Soproni Vízmű Zrt. megbízásából a „Felhasználói elégedettség felmérés” érdekében végzik.