Képernyő átméretezés történt. A további megfelelő működéshez fontos az oldal frissítése. Kérjük, töltse újra/frissítse az oldalt a fenti gombbal, vagy a Ctrl + F5 billentyűkombinációval.

A weboldal Internet Explorer böngészővel nem tekinthető meg!

Ugrás a teljes tartalomhoz.

1. A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetőségét

Panaszügyek kezelése

Társaságunk törekszik arra, hogy felhasználóink a nyújtott szolgáltatásokat megelégedéssel vegyék igénybe. Minden megkeresés, panasz esetén elsősorban a közös megegyezésre törekszünk.
Felhasználóink írásban, telefonon, elektronikusan és személyesen fordulhatnak panasszal társaságunkhoz.
A személyesen bejelentett panaszt azonnal megvizsgáljuk és orvosoljuk. Amennyiben ezzel a felhasználó nem ért egyet, vagy a panasz nem kezelhető azonnal, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek egy példányát a felhasználónak átadjuk. A panasszal kapcsolatos állásfoglalásunkat, intézkedéseinket indokolással ellátva írásba foglaljuk, és a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldjük a felhasználónak.
A telefonon közölt szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és orvosoljuk. Amennyiben ezzel a felhasználó nem ért egyet, vagy a panasz nem kezelhető azonnal, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról jegyzőkönyvet veszünk fel. A panasszal kapcsolatos állásfoglalásunkat, intézkedéseinket indokolással ellátva írásba foglaljuk, és a jegyzőkönyvvel együtt a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldjük a felhasználónak.
Az írásban vagy elektronikusan jelzett panasszal kapcsolatos álláspontunkat, szükség esetén intézkedéseinket, indokolással ellátva írásba foglaljuk, és a felhasználónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldjük a felhasználónak.

 Panaszbejelentés

 Bejelentését megteheti:
   -       személyesen az ügyfélszolgálati irodáinkban,
   -       telefonon a 99/519-100 telefonszámon,
   -       írásban (postacím: 9400 Sopron, Bartók Béla u. 42.)
   -       elektronikusan a sopronivizmu@sopronivizmu.hu e-mail címen.

Fogyasztóvédelmi referensek:
- Majorosné Nagymarosi Rita 99/519-146
- Tóthné Hajtó Ildikó 99/519-148

Kihez fordulhat a fogyasztó, ha a szolgáltatóhoz benyújtott panasza elutasításra kerül? Tájékoztatónkat ide kattintva érheti el.

A szolgáltatási területünkhöz tartozó járási hivatalok elérhetőségeit tartalmazó táblázat ide kattintva érhető el.

A panasz elutasítás esetén felhasználó az alábbi hatóságoknál vagy testületeknél kezdeményezhet eljárást:

Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
Székhely: 1081 Budapest, II. János Pál pápa tér 7.
Postacím: 1444 Budapest, Pf. 247.
Telefon: +36 1 459 7777, Fax: +36 1 45907766
Elektronikus levélcím: mekh@mekh.hu
Honlap: www.mekh.hu
Ügyfélfogadás: hétfő, szerda: 9.00-12.30, kedd, csütörtök: 12.30-16.30, péntek: 9.00-12.00
Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő-csütörtök: 8.30-16.00, péntek: 8.30-13.30

Soproni Járási Hivatal
Járás vezetője: dr. Tölli Katalin 
Cím: 9400 Sopron, Fő tér 5. 
Telefon: +36 99 795 000 Fax: +36 99 795 005 
E-mail: hivatal.sopron@jaras.gyorkozig.hu 
Ügyfélfogadás: minden hónap harmadik szerdája: 10:00-12:00 

Kapuvári Járási Hivatal
 Járás vezetője: Dukai Tibor László 
Cím: 9330 Kapuvár, Fő tér 1. 
Telefon: +36 96 795 120 Fax: +36 96 795 125 
E-mail: hivatal.kapuvar@gyor.gov.hu 
Ügyfélfogadás: Csütörtök: 10.00-12.00 

Sárvári Járási Hivatal
Járás vezetője: dr. Galántai György 
Cím: 9600 Sárvár, Várkerület 3. 
Telefonszám: +36 95 523 210 Fax: +36 95 523 179 
E-mail: hivatal@sarvar.jaras.gov.hu 
Ügyfélfogadás: Hétfő, kedd, szerda: 8.00-16.00, Péntek: 8.00-12.00 

Kőszegi Járási Hivatal
Járás vezetője: Dr. Kapiller Sarolta 
Cím: 9730 Kőszeg, Kossuth Lajos utca 15. 
Telefonszám: +36 94 500 576 Fax: +36 94 562 559 
E-mail: hivatal.koszeg@vas.gov.hu
Ügyfélfogadás: Hétfő, szerda, csütörtök: 8.00-16.00, Péntek: 8.00-12.00 

Szombathelyi Járási Hivatal
Járás vezetője: dr. Kovács Györgyi 
Cím: 9700 Szombathely, Hollán Ernő utca 1. 
Telefonszám: +36 94 501 801 Fax: +36 94 501 803 
E-mail: hivatal@szombathely.jaras.gov.hu
Ügyfélfogadás: Hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 8.00-16.30, Péntek: 8.00-14.00 

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara
Székhely: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: +36 96 520 202, Fax: +36 96 520 291
Elektronikus levélcím: kamara@gymskik.hu, bekelteto@gymskik.hu
Honlap: www.gymskik.hu
Ügyfélfogadási idő: hétfő-péntek: 8.00-12.00 

Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület
Székhely: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: +36 94 312 356, Fax: +36 94 316 936
Elektronikus levélcím: bea@vmkik.hu
Honlap: http://www.vmkik.hu/hu/kezdolap/a-bekelteto-testulet-elerhetosege-10811
Ügyfélfogadási idő: hétfő: 8.00-13.00 14.00-18.00, kedd-péntek: 8.00-13.00

FEOSZ - Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége
Székhely: 1012 Budapest, Logodi u. 22-24.
Telefon: +36 1 783 9959, Fax: +36 1 783 9959
Elektronikus levélcím: feosz@feosz.hu
Honlap: www.feosz.hu