Képernyő átméretezés történt. A további megfelelő működéshez fontos az oldal frissítése. Kérjük, töltse újra/frissítse az oldalt a fenti gombbal, vagy a Ctrl + F5 billentyűkombinációval.

A weboldal Internet Explorer böngészővel nem tekinthető meg!

Ugrás a teljes tartalomhoz.

Akadálymentes számla igénybejelentés

Akadálymentes számla iránti igényét benyújthatja:

Személyesen, e-mailben vagy levélben az alábbi nyomtatványon igényelhet akadálymentes számlát:

                 Kérelem az akadálymentes számla igényléséhez

Az akadálymentes számla formátuma lehet:

  • Braille-írással nyomtatott
  • akadálymentes formátumú elektronikus
  • könnyen érthető elektronikus.

A választott formátumot a kérelemben meg kell jelölni.

Kérelméhez csatolja a fogyatékosságot igazoló dokumentumot, amely lehet szakhatósági orvosi vélemény vagy háziorvosi igazolás.

Az akadálymentes számla tekintetében fogyatékos személynek minősül az, aki a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról szóló 1998. évi XXVI. törvény 4. § a) pontja szerint fogyatékos személy.

Kérjük, kérelmében adja meg vevőazonosítóját, amelyet a számla 3. oldalán oldalán, a bal felső sarokban talál.

Vevőazonosító a számlán

A fogyatékosság megszűnése esetén a felhasználó köteles azt a változástól számított 15 napon belül bejelenteni.

Felhívjuk a figyelmét, hogy az igénybejelentés nem jelenti automatikusan a védendő felhasználóként való nyilvántartásba vételi kérelem benyújtását, azt külön kell igényelni a jogszabálynak megfelelően.