Képernyő átméretezés történt. A további megfelelő működéshez fontos az oldal frissítése. Kérjük, töltse újra/frissítse az oldalt a fenti gombbal, vagy a Ctrl + F5 billentyűkombinációval.

A weboldal Internet Explorer böngészővel nem tekinthető meg!

Ugrás a teljes tartalomhoz.

Fizetési haladék kérelem

Fizetési haladék időtartama legfeljebb 30 naptári nap, védendő felhasználó esetén 60 nap.

A Soproni Vízmű Zrt. dönt a kérelemről a tartozás mértéke, az elszámolás módja, a korábbi fizetési fegyelem és a számlák lejárati ideje alapján.

Fizetési haladék 12 naptári hónapon belül 1 alkalommal illeti meg a felhasználót.

A kérelem benyújtható írásban e-mailen vagy postai úton.

A kérelmet részletesen indokolni kell. Kérjük, kérelmében adja meg az alábbi adatokat:

  • vevő (fizető) azonosító
  • telefonszám

A fizetést könnyítő lehetőség nem jelent a késedelmi kamat megfizetése alóli mentesítést (kivéve védendő felhasználók esetén), amely a befizetést követően kerül felszámításra.

A felhasználónak vállalnia kell, hogy a fizetéskönnyítés igénybevételének időtartama alatt esedékes számlákat határidőre kiegyenlíti.

A kérelem elbírálását követően a Soproni Vízmű Zrt. a kérelmezőt írásban értesíti.

 A részletfizetési és fizetési haladék kérelemmel kapcsolatban további részletes információkat Üzletszabályzatunk 4.3.7. pontjában, az 61-69. oldalon talál.