Képernyő átméretezés történt. A további megfelelő működéshez fontos az oldal frissítése. Kérjük, töltse újra/frissítse az oldalt a fenti gombbal, vagy a Ctrl + F5 billentyűkombinációval.

A weboldal Internet Explorer böngészővel nem tekinthető meg!

Ugrás a teljes tartalomhoz.

Hírek, aktualitások

Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

A vízdíjszámla bankkártyás befizetésével is nyerhet

A vízdíjszámla bankkártyás befizetésével is nyerhet!
Bővebb információ: www.mentsdegyszeruen.hu

1200x1200-simple_BTS_altalanos_kereskedoi_visa

2024.09.18
Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

Elektronikus számlázás népszerűsítése

Tisztelt Felhasználóink!

Társaságunk az elektronikus számlázás népszerűsítése érdekében kampányt indít, amelynek keretében a PDF-számla számos előnyére kívánjuk felhívni felhasználóink figyelmét.

A kampány részeként várhatóan 2024 decemberéig társaságunk megbízásából a Lépéselőny Kft. telefonon keresi meg felhasználóinkat.

Nemcsak a telefonhívás során igényelhet praktikus, környezetbarát elektronikus számlát. Lehetőség van az e-ügyfélszolgálat felületén, valamint e-mailben a sopronivizmu@sopronivizmu.hu e-mail címen a vevőazonosító szám megadásával is regisztrálni.

2024.09.11
Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

Felhasználói elégedettség felmérés

Tisztelt Felhasználóink!

 Társaságunk az idei évben a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) határozata alapján Felhasználói Elégedettségi Felmérést végez.

A Felhasználói Elégedettségi Felmérés egyik része az Alapfelmérés, melynek során szeptember 2-tól a Társaságunk által megbízott közvélemény-kutató cég, a M.Á.S.T. Kft. kérdezőbiztosai személyesen keresnek fel 500 háztartást a szolgáltatási területünkön. 
A kérdezőbiztosok a felmérés megkezdése előtt igazolják magukat.

A felmérés a MEKH által kiadott szabályzat, ütemterv és kérdőív alapján történik. A kérdések az ivóvíz minősége, ivóvíz-ellátás folyamatossága, vízmérő-leolvasás, tájékoztatás, ügyfélszolgálat, ár-érték arány, számlázás, környezetvédelem témakörökhöz kapcsolódó tevékenységet vizsgálják.

A kutatásban érinett települések:

  • Ágfalva
  • Balf
  • Bük
  • Fertőd
  • Fertőhomok
  • Fertőrákos
  • Fertőszentmiklós
  • Fertőszéplak
  • Harka
  • Hegykő
  • Iván
  • Kópháza
  • Lövő
  • Nagycenk
  • Pereszteg
  • Petőháza
  • Sopron
  • Sopronkövesd
  • Tómalom
  • Újkér

Számunkra fontos az Ön véleménye, ezért kérjük, válaszadásával segítse munkánkat és vegyen részt a kutatásban!

Közreműködését köszönjük!

2024.08.28
Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

Üzletszabályzatunk megváltozott

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Üzletszabályzatunk megváltozott. 

Az alábbi linkekre kattintva elérhető a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal által jóváhagyott 2023. december 19-től hatályos Üzletszabályzat és a főbb változásokról szóló tájékotató.

A 2023. december19-től hatályos Üzletszabályzat

Tájékoztató az Üzletszabályzat főbb változásairól

2024.01.03
Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

Vállalkozásokat, intézményeket érintő díjváltozás

Tisztelt Felhasználónk!

Tájékoztatjuk, hogy 2024. január 1-jétől a NEM LAKOSSÁGI felhasználók (Vállalkozás, Intézmény) víziközmű-szolgáltatás díjai a 25/2023. (XII. 13.) EM rendelet szerint jelentősen megemelkedtek.

Az aktuális díjak ide kattintva érhetők el.

 

 

2023.12.19
Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

Változás a vízmérő-leolvasás gyakorlatában

Tisztelt Felhasználóink!

Tájékoztatjuk, hogy vízmérő-leolvasási tevékenységünk átszervezése miatt egyes felhasználási helyek leolvasásának hónapja és/vagy napja 2024. évtől eltérhet társaságunk korábbi években megszokott leolvasási gyakorlatától.

Az alábbi linkre kattintva felhasználási helye kódjának megadásával megtekintheti a leolvasás várható időpontját:

https://www.sopronivizmu.hu/ugyfelszolgalat/altalanos/leolvasas

Az éves leolvasás új időpontjáról a 2024. januárjától kiküldött számlák 3. oldalán, alul a Tájékoztató adatok részben is értesítjük.

2023.12.05
Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

Számláink bankkártyás kiegyenlítése az értesítő e-mailben küldött fizetési linkre kattintva is megtehető.

Tisztelt Felhasználónk!

Tájékoztatjuk, hogy ügyfélszolgálatunk fejlesztésének részeként elektronikus úton kiállított víziközmű-szolgáltatás számláink a jövőben az értesítő e-mail mellékleteként közvetlenül is elérhetők.

A számla bankkártyás kiegyenlítése - a korábban rendelkezésre álló fizetési lehetőségek mellett - az értesítő e-mailben küldött fizetési linkre kattintva is megtehető.

2023.09.12
Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

Megújult az online ügyfélszolgálatunk

Tisztelt Felhasználónk!

Örömmel tájékoztatjuk, hogy megújult az e-ügyfélszolgálatunk. Ezentúl még több ügyet intézhet online, könnyen, gyorsan, bárhonnan, bármikor!

Az új felületen rögzítheti mérőállását, módosíthatja elektronikus elérhetőségi adatait, igényelhet elektronikus számlát, megtekintheti, letöltheti, befizetheti számláit, locsolási kedvezményt igényelhet, kérelmeket nyújthat be, felhasználó-változást jelenthet be, bekötéssel, vízmérőkkel kapcsolatos nyomtatványokat tölthet le és küldhet be. Egy regisztrációval több felhasználót kezelhet, sajátja mellett családtagja, rokona, vállalkozása ügyeit is egy helyen, könnyedén.

Folyamatosan dolgozunk az Ön kényelméért, ezért a közeljövőben tovább bővül online elérhető szolgáltatásaink köre

Regisztráljon most!  

Amennyiben már rendelkezik regisztrációval, korábbi jelszavával az új felületre is be tud lépni.

https://www.sopronivizmu.hu/e-ugyfelszolgalat

2023.04.20
Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

Ál-vízművesek tűntek fel működési területünkön

Folyamatosan tűnnek fel ál-vízművesek a működési területünkön. Számos bejelentés érkezett pl. Sopronból, Kópházáról, Peresztegről, Bükről és Bőből is, miszerint ismeretlenek, magukat társaságunk munkatársainak kiadva próbáltak bejutni fogyasztók otthonaiba. Széleskörű szolgáltatásokkal keresik meg felhasználóinkat, vízmintavételre jelentkeznek, ellenőrzik a víz minőségét és keménységét, ha szükséges, vízszűrő berendezést is ajánlanak.

Társaságunk teljes mértékben elhatárolódik a fentiektől, hiszen munkatársaink csak fogyasztói megkeresés esetén ellenőrzik belső vízhálózaton a vízminőséget, nem ajánlanak vízszűrő berendezést, és mindig a bejelentő személlyel tartják a kapcsolatot.

Kérjük a lakosságot, hogy kellő elővigyázatossággal kezeljék a hasonló helyzeteket, ne váljanak a csalók áldozatává. Valódi munkatársaink Vízmű-emblémás ruhában dolgoznak és kérésre igazolványukat felmutatják.

2023.04.19
Ügyfélszolgálati hír
Sajtóközlemény

Tájékoztató a házi kutak megvalósításáról és fenntartásáról

Tisztelt Felhasználóink!

Magyarországon ma a felszín  alatti vízkészletekre az egyik legnagyobb kockázatot az illegálisan, ezáltal hatósági kontroll hiányában, jellemzően szakszerűtlenül kialakított kutak jelentik.

A Vízügy házi kutak megvalósításáról és fenntartásáról szóló tájékoztatóját ide kattintva olvashatják.

Lakossági kerti kutakkal kapcsolatos tájékoztató_Oldal_1Lakossági kerti kutakkal kapcsolatos tájékoztató_Oldal_2

2023.03.29