Képernyő átméretezés történt. A további megfelelő működéshez fontos az oldal frissítése. Kérjük, töltse újra/frissítse az oldalt a fenti gombbal, vagy a Ctrl + F5 billentyűkombinációval.

A weboldal Internet Explorer böngészővel nem tekinthető meg!

Ugrás a teljes tartalomhoz.

1. A víziközmű-szolgáltató vonatkozásában feladatkörrel rendelkező fogyasztóvédelmi szervek és felhasználói érdekeket képviselő civil szervezetek elérhetőségét

Panaszügyek kezelése

Társaságunk törekszik arra, hogy felhasználóink a nyújtott szolgáltatásokat megelégedéssel vegyék igénybe. Minden megkeresés, panasz esetén elsősorban a közös megegyezésre törekszünk.
Felhasználóink írásban, telefonon, elektronikusan és személyesen fordulhatnak panasszal társaságunkhoz.
A személyesen bejelentett panaszt azonnal megvizsgáljuk és orvosoljuk. Amennyiben ezzel a felhasználó nem ért egyet, vagy a panasz nem kezelhető azonnal, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról jegyzőkönyvet veszünk fel, melynek egy példányát a felhasználónak átadjuk. A panasszal kapcsolatos állásfoglalásunkat, intézkedéseinket indokolással ellátva írásba foglaljuk, és a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldjük a felhasználónak.
A telefonon közölt szóbeli panaszt azonnal megvizsgáljuk és orvosoljuk. Amennyiben ezzel a felhasználó nem ért egyet, vagy a panasz nem kezelhető azonnal, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontunkról jegyzőkönyvet veszünk fel. A panasszal kapcsolatos állásfoglalásunkat, intézkedéseinket indokolással ellátva írásba foglaljuk, és a jegyzőkönyvvel együtt a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldjük a felhasználónak.
Az írásban vagy elektronikusan jelzett panasszal kapcsolatos álláspontunkat, szükség esetén intézkedéseinket, indokolással ellátva írásba foglaljuk, és a felhasználónak a panasz beérkezését követő tizenöt napon belül megküldjük a felhasználónak.

 Panaszbejelentés

 Bejelentését megteheti:
   -       személyesen az ügyfélszolgálati irodáinkban,
   -       telefonon a 99/519-300 telefonszámon,
   -       írásban, postacím: 9400 Sopron, Bartók Béla u. 42.
   -       elektronikusan: a sopronivizmu@sopronivizmu.hu e-mail címen.

Fogyasztóvédelmi referensek:
- Majorosné Nagymarosi Rita 99/519-146
- Tóthné Hajtó Ildikó 99/519-148

Kihez fordulhat a fogyasztó, ha a szolgáltatóhoz benyújtott panasza elutasításra kerül? Tájékoztatónkat ide kattintva érheti el.

A Békéltető Testületek listája ide kattintva érhető el.

A panasz elutasítás esetén felhasználó az alábbi hatóságoknál vagy testületeknél kezdeményezhet eljárást:

Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal
Székhely: 1054 Budapest, Bajcsy-Zsilinszky út 52.
Postacím: 1388 Budapest, Pf. 89.
Telefon: +36 1 459 7777, Fax: +36 1 45907766
Elektronikus levélcím: mekh@mekh.hu
Honlap: www.mekh.hu
Ügyfélfogadás: hétfő: 9:00-12:00, szerda: 13:00-15:00, péntek: 9:00-12:00
Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő-szerda: 8:15-12:00 és 12:30-16:30, csütörtök: 8:00-16:30, péntek: 8:15-12:00 és 12:30-13:30

Budapest Főváros Kormányhivatala
Székhely: 1056 Budapest, Váci utca 62-64.
Fogyasztóvédelmi Főosztály:
Cím: 1117 Budapest, Prielle Kornélia u. 4/b
Telefon: +36 1 450 2598
Elektronikus levélcím: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Honlap: https://www.kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/budapest
Ügyfélfogadás:
hétfő: 9:00-12:30, kedd: 9:00-13:00 és 14:00-16:00, szerda: 13:00-16:00, csütörtök: 9:00-13:00 és 14:00-16:00, péntek: 10:00-12:00
Telefonos ügyfélszolgálat: hétfő-csütörtök: 9:00-12:00 és 14:00-16:00, péntek: 9:00-12:00

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal
Cím: 9021 Győr, Árpád út 32.
Telefon: +36 96 795-738; Fax: 96 795-605
E-mail cím: hivatal@gyor.gov.hu
Honlap:  https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/gyor-moson-sopron 
Ügyfélfogadási idő: hétfő, kedd, szerda, csütörtök: 9:00 - 15:00, péntek: 9:00 - 12:00

Vas Vármegyei Kormányhivatal
Cím: 9700 Szombathely, Berzsenyi Dániel tér 1.
Telefon: +36 94 517-117; Fax: +36 94 517 105
E-mail cím: hivatal@vas.gov.hu
Honlap: https://kormanyhivatalok.hu/kormanyhivatalok/vas

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefon: +36 96 520 202, +36 96 520 217 Fax: +36 96 520 218
Elektronikus levélcím: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Honlap: https://bekeltetesgyor.hu/hu
Ügyfélfogadási idő: kedd: 9:00-12:00, szerda: 13:00-15:00, csütörtök: 9:00-12:00

Vas Vármegyei Békéltető Testület
Székhely: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefon: +36 94 312 356, +36 92 506 645 Fax: +36 94 316 936
Elektronikus levélcím: pergel.bea@vmkik.hu
Honlap: https://vasibekelteto.hu/
Ügyfélfogadási idő: hétfő: 8:00-18:00, kedd-péntek: 8.00-13.00

FEOSZ - Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége
Székhely: 1191 Budapest, Üllői út 178.
Telefon: +3630 400 4477, +3630 5153210
Elektronikus levélcím: feosz@feosz.hu
Honlap: www.feosz.hu