Akadálymentes számla igénybejelentés
Akadálymentes számla iránti igényét benyújthatja:
- az E-ügyfélszolgálaton keresztül
- személyesen az ügyfélszolgálaton
- e-mailben a sopronivizmu@sopronivizmu.hu címen
- levélben.
Személyesen, e-mailben vagy levélben az alábbi nyomtatványon igényelhet akadálymentes számlát:
Kérelem az akadálymentes számla igényléséhez
Az akadálymentes számla formátuma lehet:
- Braille-írással nyomtatott
- akadálymentes formátumú elektronikus
- könnyen érthető elektronikus.
A választott formátumot a kérelemben meg kell jelölni.
Kérelméhez csatolja a fogyatékosságot igazoló dokumentumot, amely lehet szakhatósági orvosi vélemény vagy háziorvosi igazolás.
Az akadálymentes számla tekintetében fogyatékos személynek minősül az, aki a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról szóló 1998. évi XXVI. törvény 4. § a) pontja szerint fogyatékos személy.
Kérjük, kérelmében adja meg vevőazonosítóját, amelyet a számla 3. oldalán oldalán, a bal felső sarokban talál.
A fogyatékosság megszűnése esetén a felhasználó köteles azt a változástól számított 15 napon belül bejelenteni.
Felhívjuk a figyelmét, hogy az igénybejelentés nem jelenti automatikusan a védendő felhasználóként való nyilvántartásba vételi kérelem benyújtását, azt külön kell igényelni a jogszabálynak megfelelően.