Fizetési haladék kérelem
Fizetési haladék időtartama legfeljebb 30 naptári nap, védendő felhasználó esetén 60 nap.
A Soproni Vízmű Zrt. dönt a kérelemről a tartozás mértéke, az elszámolás módja, a korábbi fizetési fegyelem és a számlák lejárati ideje alapján.
Fizetési haladék 12 naptári hónapon belül 1 alkalommal illeti meg a felhasználót.
A kérelem benyújtható írásban e-mailen vagy postai úton.
A kérelmet részletesen indokolni kell. Kérjük, kérelmében adja meg az alábbi adatokat:
- vevő (fizető) azonosító
- telefonszám
A fizetést könnyítő lehetőség nem jelent a késedelmi kamat megfizetése alóli mentesítést (kivéve védendő felhasználók esetén), amely a befizetést követően kerül felszámításra.
A felhasználónak vállalnia kell, hogy a fizetéskönnyítés igénybevételének időtartama alatt esedékes számlákat határidőre kiegyenlíti.
A kérelem elbírálását követően a Soproni Vízmű Zrt. a kérelmezőt írásban értesíti.
A részletfizetési és fizetési haladék kérelemmel kapcsolatban további részletes információkat Üzletszabályzatunk 4.3.7. pontjában, az 61-69. oldalon talál.