Aktualitások

Módosult a víziközművek tervjóváhagyásának folyamata

2017. július 04.

Tisztelt Felhasználóink!

 

A vonatkozó jogszabályok változása miatt társaságunknál a víziközművek tervjóváhagyásának folyamata 2017. július 1-jével az alábbiak szerint módosul:

 

  • Minden víziközmű tervdokumentációt előzetesen be kell nyújtani tervegyeztetésre.
  • Az egyeztetést el lehet végezni személyesen az ügyfélfogadási időben (hétfőn és csütörtökön 8:00 és 10:30 között), vagy a dokumentációt beküldve papír, illetve elektronikus (e-mail) formában.
  • A tervegyeztetésről nyilatkozatot állítunk ki, melyet a közműkezelői nyilatkozat megkérésekor a végleges tervdokumentációval együtt, annak mellékleteként be kell nyújtani.
  • A tervegyeztetés díjmentes.
  • Amennyiben a tervdokumentáció a tervegyeztetési nyilatkozatot nem tartalmazza, a dokumentációt visszaküldjük.

 

Tájékoztató a szennyvízelvezető rendszer vizsgálatáról

2017. június 15.

Tisztelt Felhasználóink!

 

A csapadékvizek szennyvízcsatornáról történő leválasztása érdekében vizsgálatokat végzünk. Az erről készült tájékoztatónkat az alábbi linken olvashatják.


Tájékoztató a szennyvízelvezető rendszer vizsgálatáról

 

Tájékoztató a felhasználó változás folyamatáról

2017. június 12.

Tisztelt Felhasználóink!

 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a felhasználó változás bejelentésének folyamata 2017. július 1-jétől megváltozik.

 

Erről szóló tájékoztatónk az alábbi linkre kattintva elérhető.


Tájékoztató a felhasználó változás folyamatáról

Hálózatfenntartási és hálózatjavítási munkák

2017. június 02.

Tisztelt Felhasználóink!

 

Az alábbi linkre kattintva elérhetők társaságunk hálózatfenntartási, illetve hálózatjavítási munkái, a vízszolgáltatás szüneteltetésében érintett helyek megjelölésével.

 

Hálózatfenntartási és hálózatjavítási munkák

 


Változások a panaszügyek intézésében

2017. január 09.
Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az egyes központi hivatalok és költségvetési szervi formában működő minisztériumi háttérintézmények felülvizsgálatával összefüggő jogutódlásáról, valamint egyes közfeladatok átvételéről szóló 378/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 2016. december 31. napjával jogutódlással megszűnt.

 

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, valamint a másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A Nemzeti Fejlesztési Minisztériumhoz (továbbiakban: NFM) kerülnek a stratégiai feladatok, például az ellenőrzések szakmai felügyelete, illetve a tárca felügyeli a két fogyasztóvédelmi laboratóriumot, továbbá a magyarországi Európai Fogyasztói Központot.

Ezzel egyidejűleg 197 járásban jelenik meg fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatkör, így a fogyasztók 2017. január 1-jétől panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. 



 

A telefonos menürendszer megváltozott

2017. január 04.

A 99/519-100 központi telefonszámunk menürendszere megváltozott.

 

A telefonszám tárcsázása után a telefon nyomógombjaival választható menüpontok:

 

1: Hibabejelentés (Ha hibát kíván bejelenteni, kérjük nyomja meg az egyes gombot.)

 

2: Ügyfélszolgálat (Ha ügyfélszolgálatunkkal kíván beszélni, kérjük nyomja meg a kettes gombot.)

 

Kérjük, válasszon a következő lehetőségek közül:


1: Mérőállás bejelentés

2: Számlainformáció, folyószámla egyeztetés, meglévő szerződések

3: Hátralék egyeztetés 

4: Új bekötés, szerződéskötések

5: Mérőcserével kapcsolatos ügyek

 

3: Nem ügyfélszolgálati ügyek (Amennyiben nem ügyfélszolgálati ügyben keres bennünket, kérjük válassza a hármas gombot.)

 

Minőség

Elérhetőség

Készítette: Feki Webstudio @ 2011 - honlap, weblap, kereső-optimalizálás